BODYATTACK

BODYATTACK

Wat is BODYATTACK?

Bodyattack is een programma met bewegingen voor beginners en gevorderden. De bewegingen die uitgevoerd worden zijn niet moeilijk maar worden in een hoog tempo uitgevoerd. Er worden atletische bewegingen gecombineerd zoals hardlopen, uitwijken en springen met krachtoefeningen zoals push-ups en squats. Er wordt energieke muziek gedraaid die je door de training zal leiden. Door bodyattack daag je je grenzen op een goede manier uit en wordt je hele lichaam getraind.

Voordelen van BODYATTACK

  • Coördinatie en lenigheid worden verbeterd;
  • Verbeterde functionele fitness;
  • Voel je sterker in het dagelijkse leven;
  • Je lichaam wordt snel strakker en sterker;
  • Verbetering van je coördinatie en lenigheid;
  • Je verbrandt circa 500 calorieën per les.

Voor wie is BODYATTACK?

BODYATTACK is voor elke leeftijd en alle fitness niveaus. De bewegingen zijn eenvoudig en opties met minder impact zorgen ervoor dat jij de intensiteit zelf kunt bepalen. Je krijgt snel een betere conditie en een atletischer lichaam. Je kunt de les aanpassen aan je eigen fitnessniveau. Volg de low-impact opties en doe in het begin alleen de eerste 4 tot 5 nummers mee en bouw dan op naar een volledige les.

Hoe vaak per week moet ik een BODYATTACK les volgen?

Om de beste resultaten te boeken wordt aangeraden om 2-3 keer per week een bodyattack les te volgen. Zo boek je de beste resultaten en hou je de lessen steeds op een sneller tempo bij. Benieuwd wanneer je een les kan volgen? Klik dan hier om het lesrooster te bekijken.

Wat heb je nodig voor een BODYATTACK les?

Er zijn geen materialen nodig voor deze les, dus het enige wat je nodig hebt zijn comfortabele sportkleren, goede schoenen, een flesje drinken en een handdoek voor het zweten.