Spinning

Spinning

← Terug naar lesrooster

Spinning is een conditionele workout voor iedereen, waarbij je fietst op het ritme van de muziek. Spinning bouwt je conditie op en verbetert je spieruithoudingsvermogen. Een supercalorieverbrander!

Spinning heeft een positief trainingseffect op je hart, longen en (been)spieren. Je bouwt je conditie op en verbetert je spieruithoudingsvermogen. Tips voor spinners:
  • Neem een bidon mee met water of een andere dorstlesser. Je verliest veel vocht tijdens een spinningles;
  • Neem een extra handdoek mee om zweet op te vangen;
  • Kies voor fietsschoenen. De harde zool zorgt voor comfort en een betere doorbloeding van de voeten;
  • Met een hartslagmeter om voorkom je dat je 'in het rood' gaat rijden.

Groepsles Uren(15)

  • Maandag

    09.00 - 09.45

    Room for Energy

  • Maandag

    18.05 - 18.50

    Room for Energy

  • Maandag

    18.55 - 19.40

    Room for Energy

  • Dinsdag

    17.15 - 18.00

    Room for Energy

  • Dinsdag

    18.05 - 18.50

    Room for Energy

  • Woensdag

    09.00 - 09.45

    Room for Energy

  • Woensdag

    18.05 - 18.50

    Room for Energy

  • Woensdag

    18.55 - 19.40

    Room for Energy

  • Woensdag

    19.45 - 20.30

    Room for Energy

  • Donderdag

    17.15 - 18.00

    Room for Energy

  • Donderdag

    18.05 - 18.50

    Room for Energy

  • Vrijdag

    09.00 - 09.45

    Room for Energy

  • Vrijdag

    18.05 - 18.50

    Room for Energy

  • Zaterdag

    09.30 - 10.15

    Room for Energy

  • Zondag

    09.30 - 10.15

    Room for Energy

Alle groepslessen

Aquafit BodyAttack BodyBalance BodyCombat BodyJam BodyPump BodyPump Expres BodyVive Bootcamp Coretraining Event Training GRIT Cardio GRIT Podium GRIT Strength GRITT Strength Cardio Kick & Hit Ouder & Kind Pilates Sauna Zwemmen Sh'Bam Spinning Yoga Zwemles