Parkeren
We zijn inmiddels een aantal maanden onderweg met het nieuwe parkeersysteem. De overlast was niet mals; de zaken die vooraf getest en goedgekeurd waren bleken in de praktijk niet goed te werken. Hierdoor moesten we hals over kop alternatieven aanboren wat heeft geleid tot de aanschaf van passen die beter leesbaar zijn voor de apparatuur van de gemeente maar wat ook tot veel frustratie heeft geleid.
Hierover ook nog wat verduidelijking: De apparatuur die wij gebruiken is van de gemeente. Plaza Sportiva is een tussenstation dat de administratie m.b.t. parkeerabonnementen voor de gemeente uitvoert. Wij hebben bij de opening van Plaza Sportiva gereduceerde tarieven afgesproken op basis van een aantal voorwaarden. Eén van deze voorwaarden is bijvoorbeeld het binnen 15 minuten in- en uitchecken bij het betreden of verlaten van de parkeergarage.
Als aan deze voorwaarden niet wordt voldaan ziet de apparatuur het als een regulier parkeeractie waar apart voor betaald moet worden. Onze collega’s van de receptie kunnen helaas niets voor u betekenen als het niet goed is gegaan bij het in- of uitchecken. Openstaande bedragen dienen bij de betaalautomaat voldaan te worden waarna weer volgens het gebruikelijke proces in- of uitgecheckt kan worden.
Dit is overigens altijd het geval geweest ware het niet dat de oude apparatuur van de gemeente nog wel eens wat wijzigingen toestond door de medewerkers van de parkeergarage. Dat is nu niet meer het geval dus houd daar rekening mee s.v.p.!
Het is niet fair om onze collega’s van de receptie aan te spreken of verantwoordelijk te houden voor fouten die gemaakt zijn bij in- of uitchecken. Zij doen hun best jullie verblijf zo aangenaam mogelijk te maken maar kunnen niets voor je doen waar het parkeren betreft!